Puben
- Max antal personer: 200
- Bokningsbara tider:
- Alla dagar: 08-03
- Bokningar före 15 på vardagar behöver godkännas av THS Kanslichef.
- Olika regler under vardagar (mån-fredag kl. 15) och helger (fredag efter 15-söndag).
- På helger kan denna lokal bokas max 26 veckor (182 dagar) i förväg, och THS studentdrivna verksamhet har företräde.
- Vardagar har verksamhet för externa hyresgäster, medlemmar och studentdriven näringslivsverksamhet företräde. Annan studentdriven verksamhet kan boka 4 veckor (28 dagar) i förväg.
- Dörrar får ej ställas upp. Detta gäller även terrassdörrarna.
- Övriga bestämmelser:
- Om baren ska användas måste Eventchefen kontaktas i förväg.
- I denna lokal gäller THS egna serveringstillstånd. Serveringsansvarig från THS måste finnas på plats vid servering av alkoholhaltiga drycker och egna alkoholdrycker får inte medtagas.
- Till evenemang arrangerade av THS centrala verksamhet, sektioner eller kårföreningar får egen mat serveras förutsatt att:
- Maten tillhandahålls gratis eller som del i en biljett
- Maten inte presenteras på ett sätt som gör att den kan uppfattas komma från Restaurang Nymble.
- Externa i egenskap av representanter från företag eller andra professionella aktörer inte deltar.
- För att beställa mat eller dryck, kontakta Restaurangen eller Eventchefen.
Möbler:
- 13 st stolar.
- 6 st soffor.
- 10 st fåtöljer.
- 20 st höga barstolar.
- 13 st vanliga bord.
- 2 st stora runda mässingsbord.
- 4 st små marmorbarbord.
- 5 st stora marmorbarbord.
Inventarier:
- Ljud och ljusanläggning, används genom kontakt med RN Eventteknik eller genom att baren är öppen.
- 1 st bar. Serveringsansvarig måste beställas genom Eventchefen.
- Toaletter och städskrubb
Proffsstäd:
Detta innebär att man själv inte behöver återställa lokalen helt innan sin bokningstid är över, utan man behöver endast ta ned dekorationer, samla alla sopor tillsammans i säckar och ta med alla sina personliga ägodelar innan man lämnar samt larmar lokalen.
Pris: 1200:-/lokal
Fullständig städning:
Väljer man att städa själv så skriver man under i bokningsbekräftelsen att våra generella städregler följs, vilket kortfattat innebär att lokalen ska återställas helt så som den var när man kom dit innan bokningstiden är över + alla sopor slängs i 30-tals källaren som ligger på framsidan av Nymble.
Om dessa städregler bristfälligt följts tillkommer en städavgift på 1600:-/lokal.